فروش یخساز صنعتی

 

یخساز صنعتی:

یخسازهای صنعتی که برای عملکرد روز به روز با خروجی بالا ساخته شده اند، باید سال ها خدمات قابل اعتمادی را علیرغم کارکرد در سخت ترین شرایط عملیاتی ارائه دهند.یک یخساز صنعتی به لطف ضخامت ها و طرح های متغیر یخ، ساخت فولاد ضد زنگ و خروجی با کیفیت بالا، می تواند هر چیزی را که به سمت آن ها پرتاب کنید، تحمل کند. ماشین های یخساز صنعتی برای کاربردهای صنعتی مانند پذیرایی صنعتی، فرآوری شیمیایی، تولید بتن و صنایع غذایی عمده فروشی،خرده فروشی طراحی شده اند.یخسازهای صنعتی (اغلب یخ ساز نامیده می شوند) به گونه ای طراحی شده اند که منبع ثابتی از یخ را در اشکال و اندازه های مختلف ارائه دهند. چه در حال اضافه کردن تکه های یخ شفاف به کوکتل های درجه یک باشید یا صرفاً از یخ خرد شده برای نمایش غذاهای دریایی خود استفاده کنید، یک دستگاه مکعب یخ حرفه ای می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند و همچنین ارزش بسیار مورد نیاز را به محصولات شما اضافه کند.با خدمات رسانی به بیش از 150 نفر در روز، می توانید یک یخ ساز صنعتی را با قیمتی مقرون به صرفه اجاره کنید یا داشته باشید که سود شما را افزایش می دهد و عملیات روزانه شما را روان می کند. بسته به یخساز صنعتی که انتخاب می کنید، می توانید اشکال مختلفی از یخ داشته باشید. همچنین باید روشی را که یک دستگاه یخساز صنعتی برای سرد نگه داشتن یخ استفاده می کند در نظر بگیرید.تفاوت در ماشین های یخ به این دو چیز مربوط می شود: نوع و شکل یخ.

تاریخچه پیدایش یخساز صنعتی:

پیدایش تولید و طراحی یخسازهای صنعتی به انسان های اولیه برمی گردد که ان ها برای جهت حفظ مواد غذایی از چاه ها و غارهای زیر زمینی و چشمه ها استفاده می کردند و همچنین آب انبارها که بعد از عبور از مراحل اولیه برای حفظ آب یخ مورد استفاده قرار می گرفت و به این مکان ها به عنوان یخ ساز تعیبه می شود و به آن ها یخچال یا یخدان می گفتند.از زمان گذشته از یخ به منظور خنک نگه داشتن در موارد مختلف نظیر پزشکی همانند تب بری و چه مصارف غذایی همچون سرد نمودن آب و نگه داری از مواد غذایی به منظور پیشگیری از فاسد شدن و خرابی و بقیه موارد ولی با پیشرفت تکنولوژی و افزایش جمعیت دیگر این ابزار جای خود را به دستگاه های یخساز پیچیده تر دادند که هم کار را  راحت تر می کرد و هم ظرفیت دستگاه یخساز را افزایش می داد و در دسترس بودن دستگاه یخساز و از همه مهمتر بهینه تر شدن این دستگاه یخساز را سبب می شد.امروزه یخساز های صنعتی که در ابعاد و انواع مختلف در بازار موجود می باشد و بسیار پشرفته تر می باشد وظایف مختلفی را بر عهده دارند به طور مثال از تولید یخ گرفته تا ساختن برفک و منجمد کردن و سرد نگه داشتن و بسیاری وظایف مختلف که به مرور زمان نیز بر این وظایف دستگاه یخساز صنعتی افزوده می شود و این سیستم تبرید هر روز در حال پیشرفت کردن است.



علت استفاده از یخساز صنعتی:

از یخساز صنعتی به دلایل مختلف استفاده می شود که در ادامه به ان ها اشاره شده است:

به کار گیری یخساز صنعتی در صنایع مختلف به علت مصرف انرژی کم.

بهره گیری از یک یخساز صنعتی به علت نظم بخشیدن در امور کار ها و محیط کاری.

به منظور محیط بهداشتی تر استفاده از یخساز صنعتی توصیه می شود.

به کار گیری یخساز صنعتی در محیط کاری خود علاوه بر سرعت بخشیدن به امور کار باعث جلوه زیبا می شود.

استفاده از دستگاه یخ ساز صنعتی باعث افزایش راندمان کاری و افزایش ظرفیت می شود.

ویژگی های یخساز صنعتی:

یک یخساز صنعتی قالب های مختلفی برای تولید یخ دارد.

دارای قالب های مختلف یخ

شامل یخ زن ریز و یخ زن درشت است.

از مخزن مخصوص نگهداری یخ تشکیل شده است.

نصب یخساز صنعتی امری اسان می باشد

قابلیت برداشت راحت و آسان یخ از داخل یخساز صنعتی

با نصب یک پمپ می تواند به افزایش طول عمر یخساز صنعتی کمک فراوانی نماید و همچنین در مصرف برق نیز جرفه جویی می شود.

دسترسی راحت به شیلنگ آب دستگاه که سبب راحتی در تعویض و تعمیر می شود.

امکان جدا شدن فیلتر از یخساز صنعتی به منظور شست و شو وتعمییر

بدنه یخساز صنعتی از استیل می باشد

یخساز صنعتی درابعاد و ظرفیت مختلف و با توجه به نیاز مشتری تولید و طراحی می شود.

از تجهیزات آشپزخانه صنعتی کارا محسوب می شود

سرویس بهنگام و بدون تاخیر دستگاه یخساز

ارائه سرویس و خدمات پس از فروش

یخساز صنعتی شامل پمپ تخلیه است که به چرخه یخسازی دستگاه یخساز آب در داخل مخزن دستگاه یخساز باقی نماند کمک می نماید.

سیستم رسوب گیر دستگاه یخساز صنعتی که سبب افزایش عمر دستگاه یخساز صنعتی می شود.

انواع یخساز صنعتی:

یخساز صنعتی در ابعاد مختلف و همچینین از مدل های مختلف برخوردار است که در ادامه به شرح ان ها پرداخته شده است.

دستگاه یخساز پودری

دستگاه یخساز پولکی

دستگاه یخساز قالبی

دستگاه یخساز حبه ایی



یخساز قالبی:

از این نوع یخساز صنعتی اغلب در سردخانه ها و بقیه جاهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد، از این نوع یخساز صنعتی به صورت جداگانه در محیط های کوچک همچون رستوران قابلیت استفاده ندارد ولی کارخانجات یخسازی بزرگ با خرید دستگاه یخساز قالبی اقدام به فروش قالب یخ های خود به جاهایی همانند رستوران و قصابی و می نمایند.

یخساز پولکی:

همانطور که از نام ان مشخص است این یخساز صنعتی به صورت پولکی،اقدام به تولید یخ می نماید وبراساس شکل ظاهر یخ به صورت حبه ای و پودری می باشد و همینطور براساس عملکرد مانند دیگر یخساز ها می باشد اما تفاوت ان در کاربرد ان می باشد که کاربرد ان در ماهی فروشی ها و خنک نگه داشتن محصولات پروتینی همچون گوشت و..ورد استفاده قرار می گیرد علت استفاده از این یخساز صنعتی در این حوزه این است که شکل ظاهری ان تمام بخش محصولات را پوشش می دهد و از فاسد شدن ان ها جلوگیری می نمایدو همچنین خیلی سریع یخ تولیدی توسط دستگاه های یخ ساز پولکی آب نمی شود.

یخساز حبه ای:

از پرکاربردترین نوع یخساز صنعتی می توان،به یخساز حبه ای اشاره نمود لذا مقدار حبه بسته به سیاست و تجربیات تولید کنندگان یخساز متفاوت می باشد و معمولا با داشتن منبع ذخیره یخ در این دستگاه یخساز یکی از پر فروش ترین انواع یخساز صنعتی  موجود در دنیا است.از این نوع یخساز صنعتی در مصارفی همچون رستوران ها ، قصابی ها ، آبمیوه فروشی ها ، سوپر مارکت ها می توان اشاره نمود که بر حسب ظرفیت کاری آن ها و ظرفیت دستگاه یخساز حبه ایی این دستگاه را انتخاب می نمایند.

یخساز پودری:

از انواع دیگر یخساز صنعتی،یخساز پودری می باشد که ای نوع یخساز نیز به علت شکل ظاهری تولید یخ روز به روز متقاضیان و مشتریان خود را پیدا کرده است و به صورت یخ خرد اقدام به تولید یخ می نماید.این نوع یخساز صنعتی در بسیاری از موارد دستگاه یخساز پودری جایگزین دستگاه یخساز حبه ایی شده است که براساس عملکرد دستگاه یخساز پودری همانند بقیه دستگاه یخساز می باشد و فقط با این تفاوت که دستگاه یخساز پودری یخی که در تونل انجماد شکل می گیرد را با دستگاه کراش خرد می کند و به مخزن دستگاه یخساز می ریزید.

اجزاء اصلی یخساز صنعتی:

بدنه

شیرهای تنظیم کننده آب

شیر برقی

شیر انبساط

کمپرسور برودتی

کندانسور

مخزن گاز مبرد

کلیدهای کنترل فشار و ترموستات

خشک کن فیلتر

قالب

سوئیچر

اواپراتور

سوپاپ های برودتی

نحوه عملکرد یخساز صنعتی:

مکانیزم عملکرد یخساز صنعتی براساس یک چرخه تشکیل شده که می‌توان به کمپرسور، پمپ، اواپراتور و کندانسور اشاره نمود. قرار گرفتن این اجزا کنار یکدیگر یک چرخه را کنارهم به وجود میا وردند که مکانیزم عملکرد یخساز صنعتی شکل می گیرد.البته عملکرد این چرخه به تنهایی با تولید یخ نمی‌شود. از  مهمترین اقدامات تولید یخ گاز تبرید می باشد که در صورت عدم وجود این گاز کاکرد این چرخه هیچ بازدهی ندارد. این گاز به این گونه عمل می‌کند که با به چرخش در آمدن و انجام  واکنش تبخیر و تقطیر شدن عمل سردسازی و یخ سازی را در دستگاه یخ ساز  انجام می‌دهد. عملکرد این چرخه به طور دائم تکرار شده و این عمل سبب تولید یخ در یخساز می گردد.

انواع مختلف ظرفیت ها و اندازه های یخساز صنعتی:

 32 کیلویی با ظرفیت مخزن ۹ کیلوگرم

 50 کیلویی با ظرفیت مخزن ۲۵ کیلوگرم

100 کیلویی با ظرفیت مخزن ۶۰ کیلوگرم

 ۱۵۵ کیلویی با ظرفیت مخزن ۶۵ کیلوگرم

۲۰۰ کیلویی با ظرفیت مخزن ۹۰ کیلوگرم

 300 کیلویی

 350 کیلویی

400 کیلویی

500 کیلویی سفارشی

 یخساز صنعتی 1 تنی و بیشتر سفارشی



موارد استفاده از یخساز های صنعتی:

ایستگاه ها و بازارهای فروش ماهی

کشتارگاه ها و صنایع بسته بندی و . . .

تولید نان، شیرینی، . . .

صنایع فرآورده های گوشتی (مرغ، سوسیس، کالباس و . . . )

صنایع حمل و نقل و جابجایی مواد فاسد شدنی (گوشت، مرغ، ماهی، میوه، سبزیجات و . . . )

صنایع بتن

صید و ماهیگیری و صنایع وابسته به آن

صنایع شیمیایی و دارویی

تفاوت یخساز خانگی با یخساز صنعتی:

طبیعی است که یخساز های خانگی از ابعاد وظرفیت کوچک تری تولید می شوند و یخساز های صنعتی با ابعاد و ظرفیت بزرگتر تولید می شوند که این از مهم ترین وجه تمایز بین ان دو می باشد.از شباهت های ان دو در یک دستگاه یخساز، فرقی نمی‌کند خانگی یا صنعتی, یک رابط آب به داخل دستگاه یخساز وارد می شود و با یک شیر ورود آب به داخل دستگاه یخساز کنترل می گردد.در یخساز صنعتی قسمتی به نام اپراتور وجود دارد که وظیفه ان رابط بین آب و گاز مبرد است که در آن یک واکنش گرماگیر اتفاق افتاده و یخ ساخته می شود.با توجه به نوع یخ و شکل آن اواپراتور نیز تغییرمی نماید.نحوه مکانیزم یک یخساز صنعتی اینگونه می باشد که ابتدا اب با کمک لوله رابط وارد دستگاه می شود و به وسیله شیرهای تنظیم کننده آب، حجم و میزان آن تنظیم می شود و در مقابل در یخسازهای خانگی پمپ برای مکش اب وجود ندارد و در بعضی موارد انواع یخساز اتوماتیک نیز، امکان پر کردن دستی مخزن فراهم شده است.

نکات مهم هنگام انتخاب یخساز صنعتی:

برای خریدی مطمعن می بایست به موارد زیر هنگام خرید یخساز صنعتی توجه شود که شامل:

امکانات ویژه همچون تولید یخ میوه ای

میزان مصرف انرژی

جنس بدنه دستگاه

ظرفیت یخساز و میزان تولید یخ به صورت روزانه

عملکرد اتوماتیک قسمت های مختلف

گارانتی و خدمات پس از فروش

قیمت یخساز صنعتی:

قیمت یخساز صنعتی با عوامل مختلف تعیین می شود که می توان از این عوامل:نوع یخساز صنعتی اتوماتیم و غیر اتوماتیک بودن و همچنین نوع ان براساس تولید یخ،نوع اتصالات و سنسورهای لازم،نوع نصب،بدنه ان و ضخامت بدنه،ابعاد و ظرفیت ان، نوع کمپرسور و کندانسور و...نام برد.

گروه صنعتی و تولیدی هلدینگ صنایع برتر:

شرکت هلدینگ صنایع برتر ایران به عنوان مرجع تخصصی فروش انواع تجهیزات در حوزه تهویه مطبوع، انواع کولینگ تاور و قطعات برج خنک کننده، چیلر تراکمی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، منبع کویل دار، رادیاتور، دیزل ژنراتور، پمپ و سیستم های آبرسانی توسط انواع لوله پلی اتیلن، لوله پلی اتیلن فاضلابی، لوله کاروگیت، لوله پلیکا، لوله زهکش و لوله فلزی، سیستم های تصفیه آب و هوا، پکیج تصفیه فاضلاب، ایستگاه پمپاژ فاضلاب، سختی گیر، فیلتر شنی، تولید انواع سپتیک تانک و چربی گیر از جنس پلی اتیلن و فایبر گلاس و منهول پلی اتیلن، درب منهول، طراحی و ساخت انواع مخازن از جمله مخزن قیفی پلی اتیلن، مخزن فایبرگلاس، مخزن استیل، مخزن اسید، مخزن کامپوزیت، تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، ماشین ظرفشویی صنعتی، یخساز صنعتی، سردخانه صنعتی، ساندویچ پانل و ... با تنوع بسیار زیاد از لحاظ برند و مدل، با داشتن تیمی فنی و متخصص تلاش دارد تا بهترین کیفیت و رضایت را از آن هموطنان و به ویژه صنعت گران نماید. در صورتی که قصد خرید یخساز صنعتی و محصولات مشابه را دارید، می توانید با دریافت قیمت یخساز صنعتی و مشورت کارشناسان فروش هلدینگ صنایع برتر ایران انتخاب بهتری داشته باشید.مجموعه صنعتی هلدینگ صنایع برتر ایران در زمینه تولید انواع یخساز صنعتی به صورت حرفه ای در حال فعالیت است. شما هر گونه نیازی که به انواع یخساز صنعتی و دیگر مدل ها که داشته باشید توسط کادر مجرب و حرفه ای ما در کم ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به شما ارائه می شود.جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص یخساز صنعتی و نحوه تولید آن به سایت هلدینگ صنایع برتر ایران مراجعه نمایید.برای ثبت سفارش با ما در تماس باشید: 02186127232 09129536702 09127065945

 


 

Comments